söndag 6 september 2009

Höstfix + kalas

Hela dan igår låg jag mest i soffan, med datorn på magen eller kollade på tv.
Skickade ut övriga familjen i skogen en stund och självklart kom dom hem med en stor korg full av gula "skönheter".


På kvällen var jag lite piggare och satte igång och fixade lite höststämmning. Tog fram mina fårskinn och la i soffan, plockade fram ljus och lyktor,gjorde en fin dekoration till köksbordet, blev inspirerad av http://lillahjartat-ak.blogspot.com/. Jag gillar verkligen cyklamen, dom är så söt och då är det höst!



Och så blev det en rönnbärskrans till förrådet.



Idag ska vi ha kalas för min "lilla" tjej A som fyller 6 år. Så snart ska jag sätta igång och baka en tårta.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida