tisdag 25 augusti 2009

Härligt väder

Ja nog är det härligt väder i alla fall. Men på mornarna/kvällar är det ju höst medans när solen tittar fram på dan är det ju riktig sommarvärme. Jag gillar det här vädret, det är så fräsh luft.
Men jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om att det börjar gå mot hösten. Jag är en riktig soldyrkare och vill ha värme.
Men visst är det väl mysigt också nu när man får tända en massa ljus inne, krypa upp i soffan under en filt och bara mysa!!
Just nu håller jag på att bunkra upp med ljus och lyktor i alla hemmets hörn.

När jag var på drömhem sist så köpte jag också en stol. Som hamnade på övervåningen tillsammans med en gammal byrå, som mannens morfar snickrat en gång i tiden. Och som nu såklart blivit ommålad, för 3 gången tror jag. Har varit orange, blå och nu vit .
Det blev bra, ska bara hitta några fina saker att ställa på byrån.

Nej nu måste jag ta mig till sängen. Förstår inte att det är så lätt att fastna här!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida