söndag 23 augusti 2009

Otränad !

I går var man ute på "galej" hela dagen, bokstavligen , då dagen drog igång redan kl 8.00 och slutade vid 02.00
Vi kidnappade vår kära vän Malin för möhippa. Så gick vi 2, 5 km med henne på Diana milen, hade picknick i Vilsta, spelade freespee-golf. Jättekul faktiskt! och så drog vi hem till P och gjorde oss iordning, käkade lite gott, hade sexparty, dansade, sjöng singstar och hade en massa roligt tjejsnack såklart! Det var en hellyckad dag, superkul verkligen!

Men nu sitter jag här och funderar om man blivit för gammal för sånt här!! Är så fruktansvärt seg idag. Tung, nästintill yr i huvudet. Trots att jag bara drack 2 cider och en vinare mellan 16-01 ungefär så det är ju inte så farligt. Har dessutom ont i armar och ben. Kan det vara trängsvärk från de lilla "träningspass" vi utförde!?
Fy det känns inte kul! Åldern börjar ta ut sin rätt. Bäst man håller sig hemma och går och lägger sig i tid och sover sina 9-10 timmar.För annars verkar det som min kropp inte fungerar!! HA HA

1 kommentarer:

Klockan 25 augusti 2009 kl. 20:58 , Blogger HAGENS VITA VARDAG sa...

Halloj Canilla! Hoppas allt är bra, måste ta mig ner till Rossvik och hälsa på igen, du har ju sååå mycket fint!
Härliga bilder du visar från ert "nya" hem för ni har ju flyttat vad jag förstår..
Ha de gott
Kram Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida