onsdag 12 augusti 2009

Vilken natt-vilken morgon

Puh villken natt! Har haft en orolig liten kille i sängen som inte sovit alls bra och varit ledsen i omgångar. Och 7.15 så vaknade jag med besked av att han skriker "ont i magen" och så hinner jag inte mer innan han börjar kräkas i sängen. Jag undrar om det är magsjukan eller om han ätit något olämpligt. Och det har han ju i oförsig också. Han svalde nämligen en 10-krona i går på fm.
Så jag är lite orolig för att det är den som spökar nere imagen.
Nu sover han igen, och bara det att han somnat om tyder på att han inte mår bra. Jag får ringa till sjukvårdsupplysningen och se vad dom tycker. Sen får dagen utvisa vad som händer.

Återkommer med rapport! KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida