torsdag 20 augusti 2009

Styling i vardagsrummet

Nu har det stylats om lite i vardagsrummet, igen!! Nu åkte det vita överdraget på, på soffan. Men jag la min underbara pläd från House doctor lite som skydd uppe på. Sen så var jag på drömhem idag och köpte ett bord. Det ser lite tomt ut på det än så länge Ställde dit några olika ljusstakar i fattigmanssilver och la några ex av jeanne´d arc living i en hög.

Och i läs/blogghörnan ställde jag min golvlampa. Nu ska jag nog bara ha något mer på bordet, ev. en liten lampa hängandes över bordet och så några fler fina kuddar i soffan så är jag nog nöjd.
Så är det projektet klart ( för ett tag i alla fall)




Kram

1 kommentarer:

Klockan 21 augusti 2009 kl. 06:45 , Blogger annashusidingtuna sa...

Hej!
Så fint du har fått till det, sofföverdrag är så smart bara att ta av och tvätta när det behövs och fint på samma gång, bordet är jättefint!
Kram Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida