måndag 10 augusti 2009

Vardag igen

Nu så känns det som det är slut på semestern och vardagen rullar igång igen. Idag har stora tjejen börjat på sitt nya fritids. Det var en väldigt spänd tjej, som sovit dåligt inatt och kom till våran säng och inte kunde hon få i sig frukost i morse heller.
I oför sig så har jag och lillkillen fortfarande lite ledigt. Då han inte får börja sin inskolning förrän den 26/8. Men jag jobbar på lite och då får han vara hos farmor och fafar eller hos mormor.

Ni som följt min blogg ett tag vet ju att jag också säljer Me & I barnkläder. Och idag så släpps höstkollektionen. Så nu blir det mycket jobb för mig framöver. Ska ha premiärvisning av kollektionen hemma hos mig ikväll. Och sen så har jag 4 träffar till denna vecka.
Om ni är sugen på att ha en egen träff, så maila mig bara så vi kan boka in ett datum. Eller om du bara vill handla går det också bra. Gå in på http://www.meandi.se/ och kolla på kläderna och skicka mig sedan ett mail om det är något du vill handla.

Nu ska jag förbereda mig för kvällen.
Ha det bra

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida