fredag 4 september 2009

Fredag och tävling

Nu är det en hel vecka sen jag skrev något. Dagarna bara rinner iväg. Det är mycket jobb och samtidigt håller jag på att skolar in AX på dagis.
Till råga på allt har jag nu blivit "dunderförkyld", har nog fått för mycket av alla barnbaciller under dom 2 veckor som jag setat på dagis under inskolningen. Jag brukar sällan vara sjuk, minns faktiskt inte sist jag var sjuk. Så då förstår ni kanske hur "dålig" jag känner mig nu. Ont i hela kroppen, ont i halsen och snorig. Jag bara snyter mig hela tiden så nu börjar näsan bli alldeles röd. Skönt i alla fall att det är fredag och hela familjen kommer hem och vi kan mysa. Känner mest för att sitta/ligga i soffan. Bläddra i någon tidning eller se någon film. Men vi har blivit bortbjudna till svärföräldrarna på mat. Men jag vet inte om jag orkar följa med. Men i oförsig kan det vara skönt att slippa laga mat och bara sitta och njuta. Får se hur det blir.
Detta blir mitt 100 inlägg så jag tänkte fira med en liten tävling.
Ni vet vad ni ska göra: skriv en kommentar om varför du vill vinna = 1 lott
Och om du dessutom länkar = 2 lotter
Tävligen avslutas om en vecka, fredagen den 11/9

Vinsten är denna ljuspåse, av vitt romantiskt tyg från "miljögården" . Finns i gardiner, kuddar.



Trevlig helg på er alla!

16 kommentarer:

Klockan 4 september 2009 kl. 14:38 , Blogger Marita sa...

Hej! kul med tävling! Det blir min första!
Jag vill vinna det vackra priset för att den skulle passa så rysligt bra i min nyrenoverade matsal! Det kan hända att den passar bättre i vårt sovrum som vi just håller på att fixa till, måla väggar, bygga in garderober odyl. Du ser, jag har två rum som det vackra priset skulle passa perfekt i!
Självklart länkar jag till din blogg! Det har jag gjort en tid!
kram, Marita

 
Klockan 5 september 2009 kl. 12:00 , Blogger Penseldraget sa...

hej camilla
självklart vill jag ha chansen att vinna denna fina påse....skulle passa så fint i min stuga på landet =) jag länkar med bild
ha en skön helg
kram pia

 
Klockan 6 september 2009 kl. 16:38 , Anonymous Emmelie Johansson sa...

hejsan, är ny med bloggandet... vilken underbar blogg du har.. ja skulle vilja vinna din fina ljuspåse för att jag har försökt att sy en sådan själv men misslyckats 2 gånger ja får liksom ite till det... nu när jag såg att man kunde vinna en hos dig blev jag överlycklig..=0) jag länkar till din sida oxå många kramar Emmelie

 
Klockan 7 september 2009 kl. 20:58 , Anonymous evamar - tävlingsblogg sa...

Söt liten påse! Klart jag är med!

http://evamar.blogg.se/2009/september/ljuspase-11-september.html

 
Klockan 8 september 2009 kl. 09:01 , Blogger mr22ga sa...

Hej! Jag vill självklart vara med även jag! En ljuspåse står överst på min sons gudmors önskelista och det skulle vara så otroligt roligt att överraska henne med denna! Jag länkar givetvis också för dubbel vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2009/september/ljuspase.html

..och så håller jag tummarna hårt! Ha det bra så länge!
KRAM Malin (mr22ga@hotmail.com)

 
Klockan 8 september 2009 kl. 13:41 , Anonymous Gabbies sa...

Hej! Jag är gärna med i tävlingen. Jag vill vinna bara för att jag helt enkelt tyckte att den var så vacker.

Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/ljuspase.html

Hoppas på tur!

Ha en bra vecka!

 
Klockan 8 september 2009 kl. 15:32 , Anonymous Amanda sa...

Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

Har länkat här:
http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-ljuspase.html

Jag tror det var kärlek vid första ögonblicket a denna underbara vints! Skulle verkligen vara en fin födelsedagspresent till min födelsedag den 24:e.
Hoppas på tur! ♥

 
Klockan 8 september 2009 kl. 15:36 , Anonymous Lillan sa...

vilken otoligt tjusig ljuspåse. klart jag vill ha tjans på den. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/september/ljuspase.html

mail: litenmentuff@live.com

 
Klockan 8 september 2009 kl. 20:42 , Anonymous jessie sa...

Åh så fin ljuspåse! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Jag skulle vilja vinna för att det skulle vara så fint med en ljuspåse här hemma. Så mysigt nu när hösten börjar komma också. Skulle vara så roligt att vinna en såhär fin ljuspåse helt enkelt! =)

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-ljuspase.html#comment

Ha det så bra!
/Jessica

 
Klockan 8 september 2009 kl. 20:43 , Anonymous En Mölnbobos Liv sa...

Jag är gärna med och tävlar, har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2009/september/vinn-ljuspase.html

info@annakarlsson.se

 
Klockan 8 september 2009 kl. 21:44 , Blogger Märta sa...

Klart jag vill vara med i din utlottning. Har jag turen att vinna så skulle ljuspåsen passa så fint i min hall på min gamla "diskbänk med zinklåda". Vi bor där det ibland blir strömlöst så här tänds det ljus både för mys och nytta.
Jag länkar också.
Ha det så gott! Kramiz!
Märta

 
Klockan 9 september 2009 kl. 21:28 , Blogger Birgitta sa...

Hej! Jag vill naturligtvis vara med i din tävling och jag länkar med bild på min blogg.
Kramis Birgitta

 
Klockan 10 september 2009 kl. 06:57 , Blogger annashusidingtuna sa...

Hej!
Oj, där höll jag på att missa din tävling, vilken tur att jag nu inte gjorde det, för jag vill hemskt gärna vina denna sööööta lilla ljuspåse och den skulle få ett sådant bra hem här och användas hela tiden jag loooooooovar!!!!!
Länkar med bild också.
Kram Anna

 
Klockan 10 september 2009 kl. 19:50 , Anonymous Jaana sa...

Hejsan!
Jag har börjat intressera mig för inredningsstilen "Shabby Chic".. så då skulle denna fina lykta göra mig glad och pryda sin plats i vardagsrummet.

Ha det så gott!
Kram Jaana

 
Klockan 10 september 2009 kl. 21:47 , Blogger mistel sa...

Hej Klart jag vill vara med om utlottningen. Påsen passar precis i mitt sovrum.
gunbritt.johnsson@spray.se

 
Klockan 11 september 2009 kl. 09:14 , Anonymous Anonym sa...

Jag e med skulle vilja ha det i mitt rum skulle passa fint in och så har jag inte vunnit en ända tävling än.. :(

mail.bruno_merroll@hotmail.com

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida