fredag 20 mars 2009

Underbara man!

Har varit i västerås nästan hela dagen idag. Shoppat lite: pyssel på panduro, lite nya grejer till hemmet bl.a en kudde till min nya soffa jag vill ha men ännu inte har! En tavellist, ljusstakar i fattigmanssilver m.m Träffade Bettan med bloggen under mitt kök och vi tog en snabblunch på stan. Sen blev det fika hos min gamla goa farmor. Jag har så svårt att se att hon faktiskt börjar bli gammal! Idag var hon inte riktigt pigg men det är inte så lätt kanske när man nästan nått en ålder av 90 år!! Tänk om man får leva så länge!

Det hela drog ut på tiden och man och barn fick inta kvällsmaten utan mig. Men när jag kom hem var det dukat och klart för mig, tom med ett glas vin. Vilken lyx! Bara att slå sig ner och njuta. Tack för det!!
Nej nu ska jag smita tillbaka och mysa lite med min underbara man.

Trevlig helg!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida