torsdag 19 mars 2009

Nya fönster!



Jag hade ju lovat att visa hur det blev i fönstret med dom nya gardinstängerna.
Jag tycker det blev mycket mjukare än med dom svarta stänger i järn.
Det smälter in mycket bättre i den övriga miljön i vardagsrummet.
Vilka härliga vårdagar det har varit nu , mellan 5-7 grader varmt och sol. Har varit ute och fixat lite på tomten. Finns en hel del skräp att ta reda på. "det som göms i snö kommer fram i tö" (heter det väl!) Och det fick vi allt veta av för häromdan, när fick vi punktering på gården för det låg spik och glas. Så nu har vi krattat hela gården.
Har också kommit upp lite i rabatterna, snödroppar och början till tulpaner.
Nu längtar jag efter att få köpa dom första penseérna. Men jag törs inte riktigt än , det är ju fortfarande kalla nätter, eller frysgrader i alla fall. Men jag hoppas kunna fixa lite fint i krukorna till PÅSK i alla fall.

1 kommentarer:

Klockan 19 mars 2009 kl. 21:14 , Blogger Under mitt kök sa...

Hejsvejs !!!
Det blev kanon . Hoppas gubben blev nöjd också. Vi ses imorgon Kram:)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida