fredag 13 mars 2009

FULL AV INSPIRATION

Idag har jag haft besök av Elisabeth med bloggen "under mitt kök". Elisabeth hjälpte mig med lite tips hur jag kan göra om lite i huset. Så nu är jag full av inspiration och jag kan lova att det kommer att snickras och pysslas här hemma under helgen.
Just nu håller P på att måla 2 nya "gardinstänger" till mig. Hade först tänkt att spraya mina svarta gardinstänger vita men sen kom Elisabeth med förslag om att bara ta vanliga rundstavar som gardinstänger. Så tokig som man är så åkte jag direkt iväg och köpte två "sopskaft".
Nu väntar jag ivrigt på att få hänga upp dom och se hur det blir.

Nu ska jag och min familj ha fredagsmys och kolla på Let´s Dance.
Så jag önskar er alla en trevlig helg!

1 kommentarer:

Klockan 13 mars 2009 kl. 22:00 , Blogger Under mitt kök sa...

Hej svejs!! vilken fin sida du har. Hoppas det blir bra med kvastskaften :) kram

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida