onsdag 18 mars 2009

Sol sol vill ha mera sol!

Imorse vaknade jag av att solen sken in genom fönstret. Hade kanske velat sova lite längre men på nåt sätt så vart man pigg på en gång när man fick lite sol. Som en blomma som "knoppar ut" av solen. Fick sån energi så nu är jag i full färd med veckostädningen och så tvättar jag också. Förstår inte, tycker jag inte gör annat än tvättar och så lagom hinner man få undan tvätthögen så är det dax igen. Men idag får jag lite hjälp av "gubben".
Måste bara berätta nåt skoj, gubben ska redan på 2 intervjuer denna vecka. Alltid något, en annan får ju inte ens komma på intervjuer. Hoppas det kan bli något på nåt av ställen.

Nu måste jag fortsätta, får se om jag kan visa er någon bild senare på "projektet" gardinstänger.
Men det verkar som minneskortet till kameran har gått sönder.

Njut av SOLEN!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida