måndag 9 mars 2009

Nu är våren här, igen!!



Undrar just hur många gånger man ska tro att våren är här, för att nästa dag vakna upp med snö igen!? Det har verkligen varit en kanonvinter i år men nu känns det som det får vara nog. Nu kan gärna våren få komma för att stanna.



Jag har städat på fm men nu så har solen tittat fram, det är 5 grader varmt ute och det ser så skönt ut. Jag funderar på att ta mig en promenad nu istället. Skulle egentligen tagit tag i våran vind. Allting är bara instuvat i en enda röra sen flytten. Så jag hade tänkt försökt att organisera det lite. Men jag tror att det fina vårvädret lockar mer.


Men först ska jag visa er bilderna på min nya hallmöbel. Min man ha snickrat ihop den och nu återstår bara några fler hängare som ska skruvas dit.







1 kommentarer:

Klockan 9 mars 2009 kl. 19:43 , Blogger Lotta sa...

Vad fin hallmöbeln blev. Ni är så duktiga båda två!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida