lördag 14 mars 2009

GÄSTER och MELODIFESTIVAL

Ikväll ska vi få gäster, det är våra före detta grannar som kommer på besök.
Så ikväll ska vi inviga "matsalen". Så just nu städas det lite och sen ska jag ta tag i dukningen.


FINAL i Melodifestivalen ikväll. Det ska bli så himla kul. Jag tillhör dom som älskar schlager!
Men det är ett otroligt jämt startfält. Jag har faktiskt flera favoriter. Måns, Agnes dom snygga killarna i EMD och så tycker jag faktiskt att Heat är riktigt bra. Vem vinner??
Ja det får vi se ikväll. (hoppas bara inte "ugglas"!)

Annars har det målats lite idag. En pall till hallen har blivit ommålad. Dom svarta gardinfästen har sprayats vita. Sen har jag flyttat om lite grejer. Min man brukar fundera på hur jag kan gå och flytta runt "grejer" hela tiden! Men det är nåt han inte förstår sig på.
Så här blev det uppe på Tv-skåpet. Fyllde en trälåda med ljus, för det går det åt i mängder här hemma hos oss. Så blev det en lite "ljushörna" med en söt ljuspåse och min älskade hjärtljusstake.

TREVLIG LÖRDAGKVÄLL!

1 kommentarer:

Klockan 15 mars 2009 kl. 18:28 , Blogger Fröken Fräken sa...

Vilket härligt hus ni har! Ja, jag går också och flyttar runt grejer mest hela tiden. Det är ju bättre att flytta saker än att köpa nytt hela tiden också ;-)

Kul att du gillade min hallpåse. Man kan ju sy varsin till alla i hushållet så håller förhoppningsvis alla reda på sina grejer...

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida