fredag 6 mars 2009

Äntligen helg!

Det är så härligt med fredagar. Äntligen helg och lite ledig tid att bara mysa tillsammans med familjen. Jag går verkligen ner i varv när fredagen kommer.
Man får äta lite gott, mysa i soffan med lite gott, "fredgsmys" som barnen kallar det.
Nu ska jag tända lite ljus och krypa upp i soffan och kolla på Let´s dance, med min dotter. Lillgrabben har redan knoppat in, han är lite risig, snorig och hostig som alla andra.

Idag kom äntligen min första tidning från"hem ljuva hem", ni vet jag fick ju en prenumeration när jag fyllde. Men det var ju i Januari, som jag väntat!!
Så om jag orkar ska jag bläddra lite i den också innan jag somnar. På fredagarna har jag en tendens att slumra in till i soffan.

Trevlig helg allesammans!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida