lördag 25 juli 2009

Lavendeldrömmar

Idag så packade vi in oss hela familjen i bilen och åkte på jakt efter lite "nya", gamla möbler. Vi är lite på gång att ta tag i övervåningen. Först så var vi på DRÖMHEM, och där hittade jag ett bord, som jag nästan bestämt mig för. Letar också efter en stol, pall och skåp eller hylla. Någon som har nått sm står och skräpar och vill bli av med??

Sen så hamnade vi på en loppis långt in i kjulsskogarna. Jättecharmig, med små logar fyllda med grejer. Där köpte jag några gamla köksgrejer.

Sen så styrde vi bilen ut till Lavendeldrömmar. Då var både man och barn ganska less på mig och ville fika. Så, så fick det bli. På bilden nedan ser du vart vi satt och fikade. Mums, hembakad morotskaka och flädersaft! Visar lite bilder därifrån. Imorgon får ni se vad jag shoppade där.






Ha en fortsatt trevlig helg!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida