tisdag 21 juli 2009

Projekten klara

Vi har hållt på och jobbat med en del projekt sista veckan. Först piffade vi upp köket med att sätta panel. Och sen satte jag lite tyg i stället för några luckor. Allt för att skapa det "lantliga" köket. Och jag är rätt nöjd med resultatet. Skulle nu bara vilja ha nya gardiner också.



Jag har också målat hyllan jag köpte på loppis, den för 10 kr. Så här blev resultatet.















Sen så lyckades jag springa på en fotölj i förra veckan när jag jobbade. Den stod bara där och skulle slängas. Så då tog jag den och iväg till IKEA och köpte en ny klädsel. Vips en ny fotölj. Som jag länge tänkt köpa. Hyllan satte jag upp brevid fotöljen så nu har jag min lilla hörna där jag kan sitta och läsa min"inredningstidningar" eller blogga. Så här blev resultatet.

Nu är det lite lugnt med projekt. I alla fall ett tag. Får säkert snart nya ideer.
Kram till er alla!

1 kommentarer:

Klockan 22 juli 2009 kl. 22:49 , Blogger Lilla hjärtat sa...

Vad fint det blev i köket och vilken tur du har att hitta en fotölj sådär...
Kram A-K

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida