fredag 3 juli 2009

Semester

Idag är det första dagen på semestern för mig och barnen. Det blir ett riktigt långt sommar lov för dom, 7 veckor. P börjar sin semester ikväll men han har tyvärr bara 2 veckor tillsammans med oss.
Idag har jag storstädat, strykit, plockat undan lite vinterkläder och sorterat bort lite urvuxet, satt in kort i album. Tycker jag hunnit med riktigt mycket faktiskt!
Bäst att passa på när det ändå regnar. Jag tillhör dom som ska göra så mycket på semestern. Kan typ börja göra om ett rum, städa på vinden och sånna saker. Så nu har jag gjort massor idag, första dagen på semestern. Så hoppas jag kunna njuta av sol och värme. Och bara vara och bada med barnen resten av sommaren.

Imorgon ska jag åka iväg på gårdsloppis. Hoppas jag hittar några fina grejer. Är på jakt efter en tallrikshylla, knoppbräda, en bänk, gammalt fönster m.m

Sen blir det 60-års kalas i hos oss. Svärmor har fyllt år och ska ha "släktfest" hemma i våran trädgård.
Och på söndag ska vi på 3 års kalas och sen och grilla med ett par vänner.

Så jag återkommer på måndag och kan förhoppningsvis visa er några loppis fynd.

Trevlig helg!
o

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida