tisdag 7 juli 2009

Loppis Fynd

Förra veckan och i helgen hann jag med lite loppisbesök. Och jag lovade ju att visa er om jag gjorde några fynd.
Först var jag på Pingstkyrkan i stan och där hade dom 50% på de redan låga priserna.
Jag köpte en tallrikshylla, som är på målning just nu. Visar den när den är färdig. Och så köpte jag en tallrik för 10 kr, som ska få stå i hyllan sen.














I lördags var jag iväg på "gårdsloppis" i skogarna på väg mot Kungsör.
Där fanns det mycket mycket gammalt och fint. Kommer säkert att åka dit igen.
Men en tvättbräda och en rostig bokstav fick följa med hem igen.
Tvättbrädan fick sig direkt en ommålning såklart.



















Har inte riktigt bestämt var tvättbrädan ska stå men bokstaven fick direkt sin plats.

Kram på er

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida