fredag 3 april 2009

Vilken underbar dag!

Solen skinner och termometern visar +12 grader. Det är helt underbart! Sitter just nu på farstukvisten med en kopp te och datorn i knät. Njuter av solen! Man blir helt glad och mår så bra så fort solen kommer fram. Visst är det så? Hoppas vädret får fortsätta i helgen och över påsken. Så man kan vara ute och pyssla i trädgården.


Idag skulle vi egentligen tagit en vårpromenad på stan och besökt V75 jippot med mormor. Men A (stora tjejen) fick jag hämta hem från dagis för hon klagade över ont i örat och var allmänt hängig. Hade inte ens velat ha någon lunch. Och då är det nåt som är fel, för hon är en tjej som älskar mat!! Så lillgrabben fick åka med mormor själv en stund in till stan.

Så nu tänkte jag ta bilen till kiosken och köpa glass till oss två. Det blir glasspremiär för i år!!


Men nu höll jag på att glömma att visa er mitt nya köp en lite bricka till köket.
Det är Pia med bloggen mittmåleri som gjort den till mig.


Kram på er hoppas ni får en riktigt skön helg

1 kommentarer:

Klockan 3 april 2009 kl. 16:29 , Blogger Penseldraget sa...

hej camilla
vad kul att du tycker om brickan och att den passa så fint i ditt kök =) jag lägger till dig på min blogglista om de är ok ?
ha en skön helg
kram pia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida