fredag 27 mars 2009

Roliga paket

Denna vecka har det kommit en del roliga paket med posten.
I början på vecka så kom Magasinet från Jean´d Arc Living, som jag bokade mig på tidigare.
Så det har läst och bläddrats i den många ggr under veckan.
Tom min man har lagt beslag på den och nu fått lite nya "snickarideér"
Den var riktigt mysig! Kan jag varmt rekomendera till er som inte läst den tidigare.

Och idag så fick jag ett paket från Fridas Gård.
Som innehöll en vattenkanna i zink och söta små påskägg,
som jag hade tänkt hänga i påskriset.
Men dom fick sin plats i hönsnätet i kökstaket i stället.

Idag har jag börjat påskpyntat lite vart så sugen när man fick lite nya grejer.
Fick tulpaner av svämor i går så jag var ute och plockade vide idag
så nu pryder denna fina bukett köksbordet!












Önskar alla en riktigt trevlig helg
KRAM



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida