måndag 30 mars 2009

Soffpiff!

Jag letar ju som ni kanske redan vet efter en ny soffa.
Ville egentligen inte alls släpa med mig min "gräsliga" soffa när vi flyttade.
Men eftersom jag inte hittat någon annan så fick den följa med.
Först var jag på jakt efter en vit ektorp soffa. Men min man var inte alls sugen på vit.
Och kanske det är opraktiskt med 2 "små" barn i familjen. Men fint är det i alla fall!
Nu har jag nog ändrat mig och letar efter en grå soffa istället. För att bryta av mot allt det vita.


Jag hatar verkligen våran beiga skinnsoffa. Så idag har jag köpt 2 nya kuddar. Vita med monogram, matchande mina gardiner. Vad gör man inte för att försöka piffa till soffan!?
Dom är verkligen jätte gulliga. Eller?



Men fy! Soffan ser ännu värre ut med vita kuddarna.

KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida