fredag 18 september 2009

Helg och massor av kul!

Nu är det helg igen, ja i alla fall om några timmar. Det händer massor med kul denna helg.
Först ikväll får vi främmande av goa vänner och i morgon ska vi gå på BRÖLLOP!
Det ska bli så himla kul.
Men det finns något som trycker mig och det är min son. Han är just nu inne i en tuff period, verkar inte som han orkar med sig själv riktigt. Han är fruktansvärt "mammig" och vill inte vara någonstans annat en hemma, mä mamma. Igår var han jätte ledsen över att mormor ska vara barnvakt på lördag. Dom ska vara hemma hos oss, men det verkar inte hjälpa.
Och imorse så var han jätte ledsen och ville inte gå in på dagis. Jag fick bära in en helt förstörd kille. Det var inte alls kul. Så detta känns jobbigt. Men vi får hoppas att det går bra.
För bröllopet vill man ju inte missa!

Nu måste jag jobba lite. Öppnar butiken kl 12.

Så nu önskar jag er alla en riktigt trevlig helg.
Kramiz

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida