fredag 22 maj 2009

Styling i vardagsrummet

Nu har den "nya" soffan fått flytta in i vardagsrummet. Men det soffbordet vi hade innan blev så litet till den stora soffan. Som troligen ser ännu större ut bara för att den är mörkt. Så jag fick köpa ett nytt soffbord också. Hittade ett gammalt ommålat/slitet.
Sen så har jag skaffat ett "brickbord", hade tänkt att ha det ute men det fick sin plats i vardagsrummet istället.
Den gammla skänken jag köpte billigt för nån månads sen åkte ut. Och "fattigmansgrejerna" fick flytta upp på tv-skåpet.
Visar också min tavellist med barnen som pryder ena väggen.
Nu saknas en vit fotölj en tidningslåda ( till alla inredningstidningar!), en vit pläd så är nog rummet snart i ordning. Man får ta lite i taget.








Idag regnar det. Tur man fick njuta av lite sol i går i alla fall. Mannen jobbar så jag vet inte riktigt vad jag och barnen ska hitta på. Funderar på att baka lite bullar. Men då kan jag inte motstå att "smaka" några. Och jag ska ju hålla igen! Att man ska ha sån dåligt karaktär!!
Trevlig helg till er alla.














1 kommentarer:

Klockan 22 maj 2009 kl. 19:42 , Blogger ♥Camilla Nordin♥ sa...

Du vann tävlingen om det vita plåthuset i min blogg :-)
Grattis!
Om du mailar mig din adress så skickar jag vinsten hem till dig!

c_abelli@hotmail.com

Kram Camilla!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida