fredag 15 maj 2009

Ny soffa



Äntligen har jag hittat en ny soffa. Det blev en svart Ektorp. Lyckades äntligen hitta en beg i bra skick. Men en helt ny vit klädsel till dessutom. Jag vill ju gärna ha en vit soffa. Ja, ja jag vet att det är helt opraktiskt med barn. Men nu har jag ju i alla fall en extra klädsel och kan smyga på den någon gång kanske.



Ikväll ska vi mysa med lite KINA MAT, det är verkligen min och barnens absoluta favritmat.
Solen skiner men det blåser "småspik" men hoppas att det i alla fall håller i sig och kanske blir varmare i helgen.
Så man kan vara ute och njuta. Vi har börjat måla om våran altan eller vi nu tar jag i!
Det är faktiskt svärfar som har börjat. Men vi lär väl hålla på med det hela helgen
Ha en trevlig helg!

1 kommentarer:

Klockan 17 maj 2009 kl. 21:03 , Anonymous Sonia sa...

Hej!
Kul att ses idag och snygg soffa blir det också ser jag :-)

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram Sonia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida