fredag 8 maj 2009

Tyst i huset.

Det är helt otroligt, barnen sover fortfarande klockan är kvart i 9! Vi har ledig dag på fredagar och då brukar dom ju alltid så klart vakna tidigare än "dagisdagar". Nu sitter jag med en kopp te kollar runt på bloggar och kollar av mailen. Vilken lugn och skön start på en fredag!

Idag blir det en liten utflykt till Västerås. Ska leta lite soffa, hälsa på gammelfarmor och min faster som är där på besök. Sen har jag lovat barnen en lunch på "gyllene bågen". Hoppas det blir en mysig dag, med förhoppningsvis utvilade och pigga/glada barn. Lillkillen gillar däremot inte att åka bil så långt. Jag tror inte att han är åksjuk men han vill inte åka långt säger han. Så han har inte varit med till västerås dom sista gångerna. Får se hur det går idag då. Nu lär han väl inte sova i bilen heller!!

Ha en bra dag! Solen skiner utanför mitt fönster, får se hur länge det håller i sig. Har regnat ela veckan nu!

KRAM

1 kommentarer:

Klockan 8 maj 2009 kl. 23:06 , Blogger Ida sa...

Hejsan!
Mysig blogg du har.

Sådana mornar är helt underbara. Här existerar de inte just nu. Minstingen är bara 9 månader så jag går upp när hon vaknar, dvs alldeles för tidigt. Hoppas att ni har haft det trevligt i Västerås.

Har mailat dig, bokstaven är klar så när jag får en adress så skickar jag den.
Kram Ida

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida