torsdag 7 maj 2009

DREAMS

Sitter och kikar runt bland alla fina nätbutiker Finns en hel del smått och gott som jag skulle vilja ha. Tyvärr så tillåter inte min ekonomi några inköp just nu. Först ska jag köpa en ny soffa!

Men man kan väl njuta och drömma sig bort i bland!


Vill göra om lite i köket.
Hittade detta fina diskställ hos Country by mail.

Och ett par fina glasburkar hos home No1, som skulle bli fina på en
hylla i köket, som min kära man ska snickra till.


Vill plocka in lite mer zink för att bryta av mot allt vitt!
Ja, ja det är väl bara att fortsätta att drömma om man inte skulle vinna på LOTTO eller nåt sånt!

2 kommentarer:

Klockan 7 maj 2009 kl. 23:26 , Blogger Lönnen 13 sa...

Första gången jag kikar in här!
Ser på din önskelista att du vill ha boken,fick hem den igår.Den är jättefin,jag har lagt in 3 bilder om du är sugen på en titt.
Glasburkarna var riktigt fina.
Kram Anneli

 
Klockan 8 maj 2009 kl. 08:54 , Blogger Penseldraget sa...

hej
kikar in o önskar dig en skön helg =)
kram pia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida