onsdag 13 maj 2009

Liten blir stor

Idag har min "lilla" tjej (förstfödda) varit på inskolning till 6-års. När vi släppt av lillebror på dagis så var det en tjej som satt helt knäpptyst i bilen, väl sammanbiten. Och helt plötsligt vart hon både törstig och kissnödig. Så jag tror hon var lite nervös. Men allt gick bra. Jag lämnade henne där och så tog jag en tur i motionspåret. När jag kom tillbaka så var det en tjej som sken som en sol och var jättestolt! Kul! hon har ju inte gått med dess barn på dagis då vi har ett privat. Men hon känner till 2 barn! Tänk vad tiden går fort, att mammas lilla tjej ska börja "skolan" nu.

Annars har jag ägnat dagen åt att sortera papper, ni vet sånna papper som man bara lägger på hög. Och som egentligen borde komma in i en pärm. Och så har jag satt in lite kort i album. Något som man också är dålig på och samlar på sig en hel hög.

Nu ska jag försöka att klippa gräset. Om jag hinner innan regnet kommer. Nu ropar grabben, han vill klippa gräset. Han går efter mig hela tiden med sin gräsklippare. Hur nöjd som helst!

KRAM

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida