tisdag 23 mars 2010

Lite PÅSK

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här.
Vi har varit på en härlig skidsemester i Sälen i några dagar.
Så underbart att komma bort och koppla av och bara umgås hela familjen.
Och i år så kunde vi åka skidor tillsammans alla 4 i backen.
Solen strålade på oss i alla fall 1 av dagarna.
Nu har jag börjat att påskpynta lite här hemma.
Brukar inte ha så mycket pynt
men lite påskris och några blommor i alla fall.
Den här fina blomman fick jag av min kära man för några dagar sen.



En äggkrans får hänga på hyllan i köket.
Tror jag köpt den för en tia för flera år sedan!


En lite "minipåsklilja" och den vita porslinshönan,
som jag ärvt av min farmor, får pryda tv-skåpet.
Påskriset har jag inte plockat in än. Måste bege mig ut i skogen.
Men idag öser regnet ner, så det får bli en annan dag!
Ha en bra fortsatt vecka!
KRAM







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida