tisdag 9 februari 2010

Längtan efter våren

Visst har vi väl haft en underbar vinter.
Så kul för barnen, finns så mycket skoj att göra ute i snön.
Men nu börjar jag sakteligen att längta efter våren.
Så idag var jag tvungen att köpa denna fina pärlhyacint, i plast faktiskt.
Jag vill att den ska blomma länge!!


Här är skåpet som jag skrev om tidigare som svärfar hjälpt mig att måla om.
Detta har jag en gång i tiden fått av en gammal chef.
Tanken vara att det skulle stå på övervåningen.
Men ni vet hur det är man flyttar runt och har sig.
Och skåpet hamnade i matsalen.
Jag önskar alla en fortsatt trevlig vecka!

1 kommentarer:

Klockan 14 februari 2010 kl. 10:31 , Blogger Anna sa...

Var hittade du den i plast? Hyacinten vill också ha!!
Har du någon mer sån kruka som kag köpte av dig ? Den vita höga

Kram igen
Anna

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida