tisdag 5 januari 2010

Julen städas ut

Har hållt på och plockat ut julen nu lite smått i några dar. Det mesta åkte ut idag.


Nu är det bara köket och granen kvar. Ska slänga ut granen i morgon och ha lite julgransplundring med barnen.
Och så kommer svärmor hit och hjälper mig sy nya gardiner till köket.
Så åker julen ut där med!


Det värsta är att man nu vill göra om lite, fräscha till det med lite nya saker och nya blommor osv.
Synd att det är ebb i kassan då.
Får nöja mig med de saker jag har ett tag till.


Sitter och drömmer efter nya fina saker på flera webbshoppar.


Fina fårskinnskuddar från "Balders Hage"

Fint diskställ i zink från Alvas hus

2 kommentarer:

Klockan 5 januari 2010 kl. 21:21 , Blogger Marita sa...

De kuddarna vill jag också ha!
Ja, här åker julen ut med buller och bång! Nu är det bara granen kvar och den ska bort i morgon.
Visst är det så att man vill ha lite nytt här och där när man tar bort julen! Men jag säger som du - är det ebb i kassan så är det...
kram, Marita

 
Klockan 10 januari 2010 kl. 20:15 , Anonymous Mostermia sa...

Hej!
Är ofta inne på din jättefina blogg!
Jag har just börjat blogga och undrar nu om jag kan länka till din blogg?
Hälsningar Mia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida