måndag 11 januari 2010

Lite nytt i köket

Som jag skrev i förra inlägget så vill man ju göra om lite
och förnya så här när man städar ut julen.
Nu har jag gjort om lite i köket.
Det blev visst inte bara nya gardiner.
Gardinerna är sydda av min mans mormors gamla brudlakan, 70 år gammla. Så häftigt!


Flyttade ner köks soffan igen, satte äntligen upp skomakarlampan i fönstret. Fick den av mor för ett tag sen när hon skulle slänga den.
Och så fick jag en annan lampa av mina svärfräldrar. Tack Snälla!
Svärfar hade målat om en gammal fot och så hade svärmor sytt en ny skärm.
Nu saknas bara lite nya "vårblommor".
Är faktiskt jättenöjd med resultatet

1 kommentarer:

Klockan 11 januari 2010 kl. 22:27 , Blogger Marita sa...

Men oj vad fint!!! Fullkomligt underbart!!! Gulliga svärföräldrar du har som fixar så fin lampa till dig! Du har verkligen fått till det mysigt och vackert i dina fönster!!!
kram, Marita

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida