fredag 24 april 2009

Stan i vårsolen

Efter lunch idag så blev det en tur in till stan. Träffade upp Bettan med bloggen "under mitt kök" och vi gick och strosade runt i vårsolen på Köpmangatan. Det finns en del små mysiga butiker där. Men för min del blev det mest "se-men inte röra". Har inte alls råd att shoppa loss just nu.
Men jag gjorde i alla fall ett fynd på loppis affären och hittade en lite kastrull för 40 kr. Så nu börjar snart samlingen uppepå köksskåpet bli full.

Sen åkte vi ut till Tizzla och kollade in deras fina träskor. Jag och barnen passade också på att avnjuta årets första "slagsta-glass". MUMS!! Men det var fler än vi som gillar den, det var väl säkert 20 pers i kö. Det är nå visst med den!

Nu väntar sängen på mig tror jag!
Godnatt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida