fredag 29 maj 2009

Hjärtboden

Nu ska jag berätta vad jag pysslar med om dagarna. Jag har startat företag. Tordagen den 11 Juni slår jag upp portarna till min gårdsbutik "hjärtboden". Där kan du finna träsaker i den vita lantliga stilen som lampor, krukor, tavlor m.m Men även en hel del annat smått och gott som tex. väggord, bokstäver, vimplar, lycktor, halsband m.m
Nu i början och så här på sommaren kommer jag att ha öppet på TORSDAGAR mellan 16-19.

På gården där vi bor finns det ett 20-tal hästar och säkert 50 får. Mycket härlig miljö. Så varför inte göra en utflykt, kanske ta med fikakorgen också.

Låna gärna bilden på butiken och skriv om det på din blogg, om du vill!

KRAM

2 kommentarer:

Klockan 29 maj 2009 kl. 09:05 , Anonymous Anna W sa...

Hej Camilla,
Jättegrattis och lycka till!!
Ha en trevlig helg./Kram Anna W

 
Klockan 30 maj 2009 kl. 10:43 , Blogger Penseldraget sa...

hej
men va kul med butik....kommer ju självklart o kikar =)
ha en skön helg
kram pia

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida