torsdag 11 juni 2009

Premiären avklarad

Nuså är premiären avklarad. Det var kul! Jag var så spänd och jobbat så myckte denna vecka så jag faktiskt tog en liten tupplur efter lunchen.

Men allt gick bra första kunderna kom faktskt redan lite innan öppningen.
Sen så rullade det på i 2 timmar och sen lite lugnare och sen kom det en skara till.
Så första 3 öppettimmarna i butiken gick väldigt fort.
Tack till mina kära vänner också som kom och firade min premiär, det var så fina blommor!


Efteråt så firade jag och P med lite ost och kex och rose´vin som jag köpte. Nu har han lagt sig.
Men jag är uppe i varv och sen har jag ju dessutom sovit middag!
Ska kicka runt lite hos er andra och sen får jag nog inta sängen jag med.

God Natt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida