tisdag 2 juni 2009

Utflykt!

Idag har jag varit på utflykt med barnens dagis. Varje år så annordnas en resa för "bamsarna" (de stora barnen som slutar) och i år bar det av till Tom Tit:s i Södertälje.
Det var himla tur att det var inomhus då det har regnat konstant dag. Vilket ställe! Det kan jag verkligen rekomendera, lika kul för vuxen som för barnen.

Det var en spänd tjej som vaknade i morse, hon trodde bestämt att det skulle bli utflykt till Parken Zoo. Men så blev det alltså inte.
Nu har hon legat i över 1 1/2 timme i sängen och inte somnat än. Vet inte om det är mycket som snurrar i huvudet efter dagen eller vad det är. För så här svår brukar hon inte vara.
Jag får nog ta och lägga mig med henne. Men risken är no stor för att jag somnar då. Jag är helt slut efter utflykten i alla fall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida