fredag 30 oktober 2009

Helg och tjejresa

Äntligen är det fredag igen.
Det har varit en seg vecka med sjuka barn.
Men nu så är helgen här.
Först lite fredagsmys och IDOL som vanligt.
Och imorgon bär det av för mig och 3 tjejer till på en minisemester till Ullared.
Vi har bokat stuga, ska gå ut och äta, shoppa så klart
och så blir det en himla massor av "tjejsnack".
Det ska bli så kul!


Tänkte visa er några fina örngott som jag fick av min farmor
sist jag var där och hälsade på.
Ibland kan man hitta lite smått och gott i skåpen hos kära farmor.


Örngott har en så härlig spets, det är faktist hjärtan i den.

Monogrammet med ett rosa H, som troligen står för min faster Harriet.

Men för mig får de stå för HOME eller HARMONY.

Ett av örngotten ska i alla fall få pryda dotterns säng.

Sen har jag inte bestämt än vart jag ska ha dom andra 2.

Trevlig helg till er alla.

Kanske kommer det något "Spöke" och knackar på

Tur jag inte är hemma.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida