fredag 16 oktober 2009

Höstmys

Fy vilket ruskväder det är ute. Typiskt hösten!
Men det är ju härligt när man får mysa inomhus så här års.
Har pyntat lite inne. Tog faktiskt fram min "adventsljusstake" idag.
Ja, jag vet jag är tokig och längar redan till jul!
Men jag har faktiskt sett folk som har sin ljusstake framme hela året.
Så nu kom min fram i köksfönstret. Utanför ser ni en skymt av mina halvdöa pelargoner. Imorgon åker dom bort och så tänkte jag pynta lite med granris istället.




Barnen har plockat mängder av kastanjer
så lite har jag plockat in och pyntat med.
Fyllde en stor glasburk och satte i ett ljus.
Och la lite i en skål också!


Ikväll blir det lite go mat, kanske ett glas rött, lite gott gott
Sen blir det mys i soffan framför brasan och massor av tända ljus.
Det är så rofyllt!



Trevlig helg till er alla




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida